26 september 2011

BUTIK ÖSTERGÅRDEN

VILKEN KUL HELG DET HAR VARIT!!! Jag har varit utställare hos Butik Östergården i Väring, utanför Skövde, lördag och söndag. Skördefest har det varit, och vilket stålande väder det blev. Toppen!!

TACK så mycket Helèn att jag fick vara med. Så mycke folk det var, men inte så konstigt , det är så mysigt där, fin butik , god soppa och gott fika. Det går inte, att inte gilla det stället.


Här är mitt bord, med smycken, i bakgrunden , dörrkransarna. Jag sålde bra så nu får jag sätta fart och tillverka nytt. Tavlorna till höger i bild är inte mina. Det stod en tjej intill mig och sålde tavlor, hon hade fotat och sen fört över på canvas.


Här är lite dörrdekorationer.


                                                           Ha det gott / Monika




2 kommentarer:

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Det var kul att få träffa dig.
Jag förstår att du trivdes, det var ju så många besökare där på Östergården.
Jag ångrar nu med facit i hand att jag inte var där i Lördags när det var loppis också.
Ha en fin början på veckan!
Kram Anette

Butik Östergården sa...

Hej
Tack själv för att du ville var med!
Kul att du sålde bra, jag måste erkänna att jag känner mig trött efter allt stå hej. Förkylningen vill inte riktigt ge med sig. Den här veckan har vi både mode kväll och kundkväll. Har vilat i dag för att orka med veckan.
Kransen fick stå framför spegeln i matrummet. Den blev så fin där.

Kram Helen