23 september 2010

SNART ETT ÅR

För snart ett år sen började vi renovera lokalen där jag håller till med min butik. Det är ganska många timmar man har gjort för att det skulle bli bra. Sätta upp skivor, göra hål i väggen, sätta i en dörr, måla, tapetsera, slipa , putsa ojojoj...... vilket arbete. Tur att jag hade de här två till hjälp.
Här är M ifärd med att såga en skiva. Dörren till höger finns inte mer, nu är det en slät vägg där istället.

Det här är ungefär samma vinkel som föregående bilder. Fast lite fräschare, tycker jag.


Här är ytterligare en bild, som det ser ut idag. Första rummet man kommer in i är den med en fondvägg , med svart botten och vita magnolior. Gjorde en öppning i väggen , bra för ljusinsläpp och att man har lite koll över det hela. Man kan även titta ut , och se om det händer nåt spännande utanför.... om man inte har nåt annat o pyssla med. Ha det gott/ Monika



1 kommentar:

LenA sa...

Det kan man kalla förändring! Börjar så smått längta efter en "efterbild" här hemma också! När man ser vad dina snickare kan så inger det hopp om att det mesta löser sig.Precis vad jag behöver...Tack!
Förresten.....vad fort det har gått sedan du flyttade!!!

Ha det bra, vi ses!
Kram Lena